מצבר עד הבית

זקוק למצבר חדש לרכב? אל דאגה – מצבר עד הבית

זקוק למצבר חדש לרכב? אל דאגה,

אם המכונית שלך לא תתניע, ייתכן שיש בעיה במצבר הרכב שלך. מרכיב מכריע זה אחראי על הרבה פונקציות בתוך המכונית שלך, כך שתצטרך לשמור על מצבר הרכב שלך במצב טוב. מדריך הקונים שלנו לא רק יעזור לכם למצוא מצבר חלופי אם שלכם הגיע לסוף חייו, אלא גם יעזור לכם לגרום למצבר הנוכחית להחזיק זמן רב ככל האפשר!

מצבר עד הבית התקשרו עכשיו

מצבר עד הבית

אם אתה כבר יודע הכל על מצברים לרכב ורק עליך לראות איזה מהם המכונית שלך זקוקה, השתמש בכלי בדיקת המצברי השימושיים שלנו.

 

מהו מצבר לרכב?

בעיקרו של דבר, מצבר לרכב הוא רק סוללה נטענת גדולה המספקת לרכב שלך חשמל המשמש לעבודות שונות. זו קופסת פלסטיק, לפעמים עם חלק עליון צבעוני ושתי נקודות חיבור הנקראות מסופים, שם המצבר מתחברת למערכת החשמל של המכונית שלך. תראה גם מדבקה בצד המציגה מעט ז'רגון (עוד על כך בהמשך), מידע על היצרן והכי חשוב מדבקה עם מספר השנים שהמצבר מכוסה בערבותה.

 

מה מצבר לרכב עושה?

מצברים לרכב אינם תוספת אופציונלית – הם מבצעים כמה עבודות קריטיות ברכב ואתה תישאר עומד בלי אחד!

 

החל – כשאתה מכניס את המפתח להצתה ונותן לו את אותה חצי סיבוב ראשון כדי להעיר אותו, מצבר המכונית שלך מאפשר זאת. אתה יכול להפעיל את פתחי האוורור שלך, להדליק את אורות הפנים, לבדוק את אורות לוח המחוונים או להאזין לרדיו מבלי להפעיל את המנוע בזכות המצבר שלך. היזהר אם תעשה דבר מזה לתקופה ממושכת מבלי שהמנוע יפעל, כי בקרוב ייגמר לך הטעינה!

 

תאורה – האורות הפנימיים שלך, המחוונים וכמובן הפנסים האחוריים והראשים דולקים היישר מהמצבר. זה אומר שאתה עדיין יכול לראות (ולהיראות) בזמן שאתה חונה כשהמנוע כבוי. לצד האורות, מצברים לרכב מפעילים גם את שאר פריטי החשמל שתוכלו להתאים לרכב שלכם או לחבר לשקע החשמל 12 וולט, כולל מכשירי Sat-Nav, מטענים לטלפונים, נגני DVD ואפילו מקררים מיני לטיולי הקמפינג ההם!

 

הצתה – מנועי רכב לא סתם מפעילים את עצמם ודורשים חשמל בכדי לצאת לדרך. המצברי מספקות את החשמל למצתים או לגופי החימום, את החלקים שמדליקים את הדלק במנוע וגורמים לו לפעול.

מצבר עד הבית

איך מצברים לרכב עובדים?

בדיוק כמו מצברים רגילים, מצברים לרכב משתמשים בתגובה כימית כדי לייצר את החשמל הדרוש להפעלת האורות או להפעלת המנוע. כאשר המפתח מסובב למחצה בהצתה, התגובה הכימית מתרחשת, כאשר החשמל משוחרר למערכות הרכב למצבר. עם הזמן המצבר תאבד את טעינה, אך למרבה המזל ניתן להפוך את התגובה, מה שמאפשר לאחסן אנרגיה בסוללה מוכנה לפעם הבאה שיש להפעיל את המנוע. זה מכונה 'טעינת' המצבר.

 

איזה מצבר אני צריך לרכב שלי?

איזה מצבר מתאים לרכב שלי ? הקלנו יותר מתמיד למצוא את מצבר הרכב המומלץ לרכב שלך, כלי ה- VRN הפשוט שלנו יתאים לסוללת הרכב המומלצת לרכב שלך במגוון מותגים כולל יואסה . כל שעליך לעשות הוא לעבור למדור המצברים שלנו ולהיכנס למספר הרישום לרכב שלך כדי לראות מצברים רלוונטיים.

 

כיצד אוכל לטעון את המצבר?

אם המצבר שלך ריקה לחלוטין והמנוע לא יסתובב, תצטרך להשתמש במטען כדי להעניק לה טעינה מלאה. תזדקק למטען שתואם לחלוטין לרכב ולמצבר שלך ותצטרך לעקוב אחר כמה כללים כדי למנוע נזק למצבר או למטען – אותם תוכל למצוא במדריך כיצד לטעון מצבר לרכב

מצבר עד הבית

מהם הסוגים השונים של מצבר לרכב?

RRR מצברים מספקת כיום שלושה סוגים עיקריים של מצבר לרכב, אליהם נגיע בקרוב. כמה זמן הם באמת תלויים בתדירות ההפעלה והכיבוי של המנוע שלך, באיזו מרחק אתה נוסע בכל שנה וגורמים אחרים כמו לתת למצבר להתרוקן שוב ושוב. סוגים מסוימים של מצברי יחזיקו מעמד זמן רב יותר מאחרים, אך הדבר העיקרי שיש לשים לב אליו הוא מספר ההתחלות ואם קיימת אחריות.

 

כמה זמן מצברים לרכב מחזיקים מעמד?

תלוי בסוג המצבר שיש לרכב שלך, יהיו מספר התנעה שהמצבר שלך תוכל לספק לפני שהיא מתחילה להתבלות או מסרבת להיטען. הנה מידע נוסף על המצברי שאנו מוכרים ופירוט גס של משך הזמן של כל אחת מהן.

 

מצברי עופרת

חומצה עופרת

מצברי חומצות עופרת הן אחד הסוגים הנפוצים ביותר המצויים ברכבים. עמיד ויחסית זול להחלפה, 20,000 מצברי התחלה אלה יימשכו זמן רב לפני שיהיה צורך להחליפם, בנוסף מכוסות עליהן 3 שנים.

 

מצברי סידן

מצברי אלו מציעות שיפור קל במצברי חומצות עופרת בזכות אחריותן ל -4 שנים ודירוג של כ- 30,000 התחלות. בנוסף, תקבל 18% יותר כוח התחלתי, וזה שימושי בבקרים קרים יותר כאשר לעתים קרובות המנועים זקוקים לבעיטה נוספת כדי לצאת לדרך.

 

מצברי כסף של יואסה

יואסה סילבר

מצברי הסידן המובילות שלנו מגיעות עם אחריות ל -5 שנים והן טובות עד 50,000 התחלות. תקבל גם הספק התחלתי נוסף של 33% ממה שהיית מקבל עם סוללה רגילה.

 

אם ברכבך יש טכנולוגיית הפעלה / עצירה (המנוע נכבה כשעוצרים ברמזור או בצמתים), תזדקק לסוללת AGM או EFB אחרת. מצברי אלו מעט יקרות יותר, אך עמידות הרבה יותר ונמשכות 360,000 התחלות מדהימות! ייתכן שיהיה צורך לרשום את המצברים המיוחדים הללו במחשב הלוח של מכוניתך כדי לעבוד כראוי, ולכן אנו ממליצים להחליף אותם אצל איש המקצוע החנות שלנו כדי לוודא שתפקוד ההפעלה / עצירה שלך ממשיך לעבוד.

מצבר עד הבית

כמה אחריות יש למצברי לרכב?

בRRR מצברים המצברי שאנו מספקים מגיעות עם אחריות בין 1-5 שנים תלוי בדגם המצבר. בכל בעיה במצבר שרכשתם, תקבלו מצבר חליפי בהתאם לתנאי האחריות

 

כיצד ניתן להתקין מצבר חדש לרכב?

בכל הנוגע להחלפת המצבר הישן לרכב, אנו ממליצים לקבל איש מקצוע בRRR מצברים שיעשה זאת עבורך. הן המצברי והן מערכות החשמל עלולות להיפגע בקלות אם המצבר אינה מחוברת כראוי או שכבלים חיים נוגעים בחלקי מתכת של מפרץ המנוע, בתוספת ניצוצות שנוצרים כאשר מסופים וכבלי חיבור נוגעים בהם עלולים להוות סכנת שריפה חמורה. אם אתה קונה מצבר לרכב מRRR מצברים, נשמח להתקין אותו עבורך תמורת תשלום קטן.

 

איזה מותג מצברים לרכב הוא הטוב ביותר?

ניתן למצוא המון שמות מותגים מוכרים בעולם המצברים לרכב, כולל מצברי שנפ, וולטה, בוש, Yuasa אך באופן מציאותי כדאי לחפש את המותגים המוכרים שיש להם אבא ואמא ומתאימים למזג אויר הישראלי

מצבר עד הבית

כיצד אוכל לדעת אם יש צורך להחליף את המצבר שלי?

ישנם מספר סימנים המספרים כי המצבר שלך בדרך למות. אם מנוע המכונית שלך נאבק להסתובב גם בימים לא קרים במיוחד, ייתכן שהמצבר הישן שלך לא יוכל לספק את אותו כוח ארכובה קר כמו שהיה כשהוא חדש. ייתכן שתראה גם נורת סוללה בלוח המחוונים המציין אם יש משהו לא בסדר. אם המצבר לרכב שלך מתרוקן רק כמה ימים לאחר טעינה מלאה, או שנגמר לו המיץ אפילו כשהפנים או אורות החניה דולקים רק, כנראה שזה הזמן להחלפה.

 

ראוי לציין שמערכות חשמל לרכב אינן נגרמות תמיד על ידי המצבר והאלטרנטור עשוי למעשה להיות האשם. אם אתה מזמין בדיקת סוללה בחינם או שירות בRRR מצברים עם מצבר עד הבית, נוכל לומר לך מיד אם בעיות החשמל או ההתנעה שלך מורכבות יותר מסוללה מתה.

 

כיצד למחזר מצבר לרכב?

מצברים לרכב מכילים המון מרכיבים מגעילים שמשמעותם היא שלא ניתן להכניסם לפח הביתי הרגיל או לפח המיחזור שלכם, אך החדשות הטובות הן שנעשה זאת עבורכם! אם אתם רוכשים את המצבר החדש שלכם על ידי RRR מצברים, אנו נאסוף את המצבר הישן שלכם בחינם ונמסור אותו למיחזור.

מצבר עד הבית

דילוג לתוכן