חדרי קירור והקפאה

חדרי קירור והקפאה

Mzkor סיפקה והתקינה צ'ילרים, מקפיאים וחדרי קירור למגוון תעשיות. לצוות שלנו יש את הידע והמומחיות לתכנן חדר קירור או חדר סביבה שיתאים לדרישות והמפרט שלך.

אז באילו תעשיות mzkor עובדים? עבדנו במגוון עצום של תעשיות ברחבי הארץ, כולל קמעונאות מזון ומשקאות, ייצור מזון ומשקאות, חקלאות וגננות, חקלאות מקורה, אחסנה והפצה, אחסון מידע ונתונים, רכב, אווירונאוטיקה, תרופות ורפואה ורבים נוספים! אם אתה לא רואה את הענף העסק שלך נמצא ברשימה שלמעלה – אל תדאג! הצוות שלנו כאן לעזור לא משנה בענף או בדרישות שלך.

בניית חדרי קירור והקפאה

ניתן להשתמש בצ'ילרים ובמקפיאים לתא אחסון והחזקת מגוון מוצרים – החל ממוצרי מזון / שתייה ופרחים ועד תרופות וחלקי רכב / מטוס. mzkor מעצבים את חדר הקירור שלך סביב מה שאתה מאחסן ואיך אתה מתכוון להשתמש בו.

חדרי הסביבה יכולים להיות עם או בלי בקרת טמפרטורה – חדרי הסביבה הנשלטים על טמפרטורה הם אידיאליים לאחסון, הובלה או הכנה של מוצרים שיש להכיל בטמפרטורה מעל +10 ° C. אולם חדרי סביבה ללא בקרת טמפרטורה הם אידיאליים להרכבת אזורים כגון משרדים, אזורי החלפה או אזורי הכנה.

ההבדלים בין צ'ילרים / מקפיאים ואזורי הסביבה

לטייל בצ'ילרים, במקפיאים ובאזורי הסביבה יש כל טווחי טמפרטורה שונים ואלה נבחרים על סמך המוצרים שאחסנתם. חדרי הקירור מתוכננים ונבנים מעובי לוח שונים כדי לאפשר תכונות בידוד גדולות יותר במידת הצורך.

חדרי קירור למקרר שומרים על טמפרטורות שבין + 1 מעלות צלזיוס ל- + 8 מעלות צלזיוס, מה שהופך אותם לאידיאליים לאחסון מוצרי מזון, פרחים, מוצרי תרופות וחלקים הדורשים טמפרטורות מקוררות.

חדרי קירור למקפיאים שומרים על טמפרטורות מ -1 מעלות צלזיוס ל -40 מעלות צלזיוס ובנויים בדרך כלל עם פאנלים עבים יותר מאשר חדרי קירור למקרר לבידוד רב יותר כדי לשמור על הטמפרטורות הקרות בצורה יעילה יותר.

ניתן לשלוט בחדרי הסביבה תוך שמירה על טמפרטורות שבין +10 ° C ל- +30 ° C, או שניתן לבנות אותם ללא בקרת טמפרטורה. ישנן מספר סיבות שהייתם בונים אזור סביבתי ללא בקרת הטמפרטורה, למשל אם תרצו אזור בטוח למזון וקל לניקוי, קיר מחיצה מבודד או חלל משרדי בתוך מחסן. אם אתה בוחר בחלל שאינו מבוקר טמפרטורה, ניתן להשתמש בפאנלים בעלי תכונות בידוד פחותות.

כיצד Mzkor בוחרים את החדר הקירור המתאים לעסק שלך

הצוות שלנו יעבוד איתך בצמוד לתכנון חדר הקירור המושלם עבור העסק שלך. אנו רוצים להבין את התהליכים העסקיים שלך ואיך טיול בחדר הקיר או באזור הסביבה משפיע על אלה. ב- mzkor אנו רוצים לתכנן ולבנות חדר קירור אשר ישפר את התהליכים העסקיים שלכם ויעזור לכם לעבוד בצורה יעילה יותר.

אנו נשאל מגוון שאלות בכדי להבין את דרישותיך בפירוט, על מנת לספק לך הצעת מחיר ומפרט. אם אתה לא בטוח מה אתה מחפש, נוכל לדבר איתך על אפשרויות ומה הכי מתאים לך תלוי בחברה שלך ובתהליכים שלה. אם אתה יודע מה אתה מחפש ויש לך ציורים או מפרטים, נוכל לעבוד גם מאלה!

אם אתה מעדיף סקר אתרים שידון בפרויקט שלך – אנו יכולים לבקר באתר, לבצע מדידות ולדון בדרישותיך בכדי לספק לך הצעת מחיר עבור פרויקט החדר הקרה המותאם אישית שלך.

חדרים קרים ואזורי סביבה כחלק מפרויקט החדר הקרה שלך

לאחר שתכננו את גודל החדר הקר, הצורה והפאנלים – אז נעבור לאלמנטים האחרים המרכיבים את חדר הקיר שלך, החל מדלתות וריצוף ועד קירור ותאורה.

מערכות הדלתות המותקנות בהליכה במקרר, במקפיא או באזור הסביבה חיונית בכדי לספק גישה נאותה לאנשים, מוצרים ופריטים אחרים (כגון כלי רכב) שעשויים להזדקק לחדר הקירור שלך ולצאת ממנו. חפשו בבלוג שלנו על מערכות דלתות קרה בחדר בחודש הבא – או לבקר שלנו דלת חדר הקר ו במהירות גבוהה דלת דפים כדי לברר פרטים נוספים היום!

להצעת מחיר צרו קשר עוד היום https://mzkor.com

 

דילוג לתוכן