תמי 4 הזמנת טכנאי

תמי 4 הזמנת טכנאי

זרבובים חסומים, מים טעימים מוזרים ובעיות טמפרטורה הם הנושאים הנפוצים ביותר שיש לאנשים עם מקררי המים שלהם. תלוי בבעיה שיש לך במקרר המים שלך, ייתכן שתוכל לתקן את זה בקלות. שמירה על מצנן המים שלך חשובה ביותר במניעת תיקונים מיותרים בהמשך. אם אתה מתחזק באופן קבוע את מצנן המים שלך, סביר יותר שתכיר את איזה חלק במקרר מספק את הבעיה כאשר מתעורר צורך בתיקון.

בדוק את רמות הפריאון שלך אם מצנן המים שלך אינו מספק לך מים קרים יותר. אם נראה שיש בעיה בפריאון, יהיה עליכם להשיג איש מקצוע שימלא את הפריאון מחדש. רק בעלי הסמכות מתאימות מורשים כדין לטפל בפריאון.

בדוק אם הסלילים נקיים אם אתה מתקשה להוציא מים חמים או קרים ממקרר המים שלך. לפני שבודקים או מנקים אותם, הקפידו לנתק את מצנן המים משקע החשמל.

הזמינו טכנאי אמין עכשיו: תמי 4 הזמנת טכנאי 072-3360891

בצע איפוס למקרר שלך אם הוא מקפיא את המים או אם לא מתקרר מספיק. כדי לבצע איפוס, ניקוז כמה כוסות מים מהצד החם והקר של מקרר המים. ואז כבה את המתגים בחלק האחורי של המצנן. נתק את מצנן המים והשאיר אותו מחובר לחשמל למשך 24 שעות. כאשר אתה מפעיל אותו שוב, הקפד להפעיל גם את מתגי הגב. לאחר שסיימתם את כל זה, המתינו עוד 5 שעות לפני שתפזרו מים, ובדקו אם זה עבד.

נקו את המקרר ואת המתקן אם למים פשוט יש טעם מוזר או שאינם יוצאים כראוי. לפעמים עובש וטחב עשויים לצמוח במקומות שונים שיכולים לחסום את זרימת המים הטובה ויכולים ליצור טעם מוזר. מומלץ לנקות ולחטא את מצנן המים אחת ל -6 חודשים.

קנו חלקים חדשים להחלפת חלקים שאינם תקינים. זוהי השיטה התברואתית והבטוחה ביותר לתיקון מקרר המים שלך אם השלבים שלעיל לא תיקן את הבעיה. בעת תיקון מקרר המים שלך או החלפת חלקים, הקפד לשקול מה העלות של החלפת המצנן כולו. אם אתה רק שוכר את המצנן, ייתכן שהחברה תהיה מוכנה להחליף את המצנן שלך ללא תשלום נוסף.

טיפים

  • שמור על קירור המים באזור שיש בו טמפרטורה מתונה, לא קרה או חמה מדי.

אזהרות

  • אל תציב את מצנן המים באור שמש ישיר. זה יעודד צמיחה מוגברת של חיידקים.
דילוג לתוכן