תחנות טעינה לרכב חשמלי

תחנות טעינה לרכב חשמלי

פליטת רכב היא אחד הגורמים העיקריים לזיהום ולהתחממות כדור הארץ. לפליטת רכב כמו פחמן דו חמצני ופחמימנים יכולה להיות גם השפעה שלילית על בריאות האדם. למרבה המזל, מכוניות חשמליות מובאות בעתיד נקי יותר.

מכוניות חשמליות ורכבים חשמליים אחרים פועלים על סוללות חשמליות, שניתן להטעין באמצעות חיבור הרכב לתחנת טעינה. על ידי שימוש בחשמל במקום בגז, מכוניות חשמליות מצמצמות את הפליטות המסוכנות וזיהום האוויר. הם גם שקטים יותר ממכוניות מסורתיות, מה שמוביל לירידה בזיהום הרעש. בשנים האחרונות טסלה התגלתה כמובילת הדרך בטכנולוגיית הרכב החשמלי, ומכוניות חשמליות הופכות פופולריות יותר ויותר בשל היתרונות הרבים שלהן.

בעוד שלמכוניות חשמליות יתרונות רבים, חסרון אחד הוא שקשה למצוא תחנות טעינה. זה עלול לגרום לבעיות עבור משתמשי מכוניות חשמליות עם נסיעות ארוכות או כאלה שמבלים זמן רב על הכביש.

בכדי לעשות את חלקנו בכדי לעזור לסביבה ולהקל על תושבינו, קהילות המגורים המשותפות שלנו יכללו עמדות טעינה של טסלה. זה יאפשר לתושבים עם מכוניות חשמליות להטעין את מצברי הרכב שלהם בקלות. אנו מתכננים לשלב את השימוש של כל קהילה באנרגיה סולארית בתחנות הטעינה, מכיוון שהאנרגיה הרתומה מפאנלים סולאריים וטכנולוגיה סולארית אחרת יכולה לשמש כדי לספק לתחנות הטעינה את החשמל הדרוש להן.

באמצעות הכללת תחנות טעינה לרכב חשמלי, אנו מקדמים תחבורה ידידותית לסביבה ונהפוך את הטעינה לנוחה ונגישה עבור תושבינו המשותפים. עמדות הטעינה יהיו זמינות גם לציבור הסמוך. יחד עם שטחי קמעונאות, אשר יהיו תלויים באופי של כל קהילה משותפת ויכללו שירותים כמו בתי קפה, חנויות כריכים או מכוני שיער, עמדות הטעינה יעניקו לקהילה הסובבת את האפשרות לתקשר ולהפיק תועלת מ- קהילות חיות.

לרכישת עמדת טעינה ביתית לרכב חשמלי – צרו קשר עם evcar.co.il

דילוג לתוכן