סנן פמילי תמי 4

יתרונות סנן פמילי תמי 4

מי הברז בישראל אמנם בטוחים לשתייה, אך עד כמה אנו מצליחים ליהנות מהם? מחקר שנעשה בקרב החברה הישראלית מצא כי רוב האוכלוסייה שותה רק 4-5 כוסות ביום, כמות שאינה מתקרבת אפילו לצריכה היומית המומלצת. שתיית מים מרובה, בעיקר בימי הקיץ, היא חיונית לתפקודים גופניים וקוגניטיביים רבים וחשוב שנקפיד עליה. במציאות זו, בו רבים מאיתנו נמצאים באופן כמעט קבוע במצב של התייבשות, ראוי שנבחן את המים הזמינים לנו ונדאג שכל המשפחה תשתה יותר.

אחת הדרכים הפופולריות לעשות זאת הוא רכישת בר מים. לצד העובדה כי בר המים מהווה אמצעי נוח, נגיש ומתקדם יותר לשתיית מים, הוא מציע מים נקיים, צלולים וטעימים יותר שעשוי להפוך אותם לאטרקטיביים יותר ולסייע לנו להקפיד על שגרת המים. ברי מים מתקדמים יותר כמו פמילי תמי 4, מציעים גם אפשרות למים רותחים, קרים ואפילו תוססים. לכן, מומלץ שנקפיד להתקין בביתנו סנן מים איכותי, כמו סנן פמילי תמי 4, למשל, שיוכל לסייע לנו לשתות מים איכותיים יותר ובכמות גדולה יותר.

מוצר שנעשה נגיש מאי פעם

בעבר, מעטים היו הבתים בהם הותקן בר מים. המכשיר נחשב למוצר מותרות ועלותו היקרה הרתיעה רבים. עם זאת, העלייה במודעות לחשיבות צריכת מים איכותיים לצד המחירים המשתלמים, הפכו את בר המים לכוכב בכל מטבח. האפשרות ליהנות ממים נקיים ובטוחים יותר נעשית אטרקטיבית. כיצד, אמנם, מבטיח בר המים כי המים שלנו איכותיים יותר. ישנם כמה גורמים המשחקים תפקיד בתהליך טיהור המים.

  • סינון מכאני – בסננים מתקדמים, כמו סנן פמילי תמי 4 מקורי, קיים אמצעי סינון צפוף במיוחד שיותיר מחוץ למים כל חלקיק שגודלו עולה על 1 מיקרון.
  • סינון בפחם פעיל – הפחם הפעיל סופח מזהמים ושומר את המים נקיים ממתכות כבדות, תרכובות מסיסות במים וממגוון מזהמים מהסביבה.
  • נורת UV – נורת האור האולטרה סגול פוגעת בבקטריות ומבטיחה כי לא יהיה כל זיהום בקטריאלי במי השתייה.

יש להחליף את הסנן לעתים קרובות

יעילות הסנן אינה נמשכת לנצח. בדיוק כמו ספוג שעם הזמן לא יכול עוד לספוח אליו עוד מים, כך ככל שהזמן חולף, סנן המים נעשה רווי במזהמים ובלכלוך. כדי לשמור על תהליך טיהור מים באיכות גבוהה, חשוב להחליף את הסנן כל 6 חודשים לכל היותר. כך כל המשפחה תוכל תמיד ליהנות ממים טעימים ובריאים.

קיימים בשוק סננים תחליפיים

הסננים המקוריים של ברי המים השונים עשויים להיות יקרים ולהפוך את השימוש בבר לנטל כלכלי. כדי ליהנות מסנן רמה גבוהה שאינו נופל באיכותו מהסננים המקוריים, ניתן לפנות לאחד מהספקים בשוק ולהזמין באופן קבוע סנן תחליפי איכותי. בין אם נדרש לך סנן למכשיר תת כיורי או סנן פמילי תמי 4, מוצרים תחליפיים איכותיים זמינים לך ברשת.

תמי 4 הזמנת טכנאי

דילוג לתוכן